Få styr på fjernvarmeanlægget
Er du fjernvarmekunde hos os, og har du et fjernvarmeanlæg på abonnement, skal du intet foretage dig. Det vil sige, at du i foråret ikke skal slukke for dit fjernvarmeanlæg, ligesom du heller ikke skal tænde for det til efteråret. Et fjernvarmeanlæg på abonnement kører nemlig automatisk og justerer sig efter vejret. Derfor må du aldrig slukke for anlægget. Gør du det, risikerer du, at du ikke kan tænde for anlægget, når fyringssæsonen starter til efteråret.
Er du fjernvarmekunde hos os uden en abonnementsløsning, skal du muligvis selv slukke og tænde for dit fjernvarmeanlæg. Er du i tvivl, anbefaler vi, at du kontakter din VVS’er.
Hvis du selv skal lukke for anlægget
Har du ikke fjernvarme på abonnement, skal du muligvis selv åbne for sommerventilen på dit fjernvarmeanlæg i efteråret og tilsvarende lukke for ventilen i foråret.
Fjernvarme på abonnement
Er du fjernvarmekunde hos os og interesseret i at skifte til en abonnementsløsning?