Kundefokus

I Fors A/S arbejder vi hver dag for at give vores kunder en nem og god oplevelse når som helst og hvor som helst. Vi vil også gerne være tæt på vores kunder og inddrage dem, for vi har en ambition om at gøre en forskel lokalt. Derfor har vi oprettet fire kundeløfter og et kundeforum.

Fors arbejder med fire kundeløfter

Vores ambition er, at vores kunder ville vælge os, hvis de kunne vælge frit. Derfor arbejder vi hver dag for at give vores kunder en nem og god oplevelse når som helst og hvor som helst. Derfor er vores løfte til alle vores kunder, at:

Ikon med to personer

Vi gør det nemt

Vi hjælper kunden med at danne sig et overblik, forstå og handle, når det er nødvendigt. De fleste kunder vil gerne selv, hvis vi gør det nemt for dem. Hvis kunden får brug for hjælp, er vi nemme at få fat i og nemme at tale med.

Ikon med person og en pil

Vi hjælper kunden i mål

Når kunden kontakter os, hjælper vi kunden i mål. Vi strækker os langt for at sætte os i kundens sted. Vi deler ud af vores ekspertise og gør, hvad vi kan, for at vejlede kunden bedst muligt. 

Ikon med samtale mellem to mennesker

Vi er der, når kunden har brug for os

Det er vores ansvar, at kunden til enhver tid er velinformeret og ved, hvordan Fors A/S skal kontaktes. Vi er opsøgende og kommunikerer rettidigt. Vi møder kunden dér, hvor kunden er. Vi afslutter altid kontakten på en ordentlig måde.

Ikon med to mennesker og en pære

Vi involverer kunden

Vi inddrager kunden, når vi planlægger og udvikler nye, bæredygtige løsninger. Vi sørger for, at kunden inddrages tidligt i processen og tilpasser inddragelsen til den aktuelle situation og løsning.

Om Fors' Kundeforum

Fors' Kundeforum blev oprettet i 2022 og har til formål at skabe rammen for en god dialog mellem vores kunder og bestyrelse. Kundeforum giver input til bestyrelsen og har en stemme, men bestyrelsen bestemmer.

Sammensætningen i Kundeforum

Kundeforum består af en gruppe af vores privat- og erhvervskunder samt personer med særlige, faglige kompetencer. Målet er, at diversiteten skal være med til at forbedre og fremtidssikre Fors A/S som virksomhed, så vi både nu og i fremtiden kan være kundernes vigtige leverandør i hverdagen.

Kundeforums opgave

Kundeforum rådgiver bestyrelsen ved 

 

  • At underbygge og kvalificere bestyrelsens beslutninger.
  • At bidrage med sparring og perspektivering på aktiviteter og forhold, der har betydning for vores kunder og Fors A/S’ udvikling.
  • At være med til at forbedre og fremtidssikre Fors A/S som virksomhed.
  • At hjælpe bestyrelsen med at have fingeren på pulsen.
  • At skabe involvering og medejerskab.
  • At fungere som ambassadører i forhold til kunderne for at skabe opmærksomhed og opbakning til nye initiativer.

Referater fra Kundeforum

Konkret om Kundeforum

Følg Kundeforum på Facebook

Kundeforum har sin egen Facebook-side, som styres af to kundevalgte medlemmer fra Fors A/S' bestyrelse.

Vi hjælper dig videre

Har du brug for hjælp?