Spring til indhold

Vores løfter til dig som kunde

Det skal være en god oplevelse, når vi i fællesskab tager ansvar for naturen

Vi arbejder derfor hver dag for at give dig en nem og god oplevelse, hver gang og hvert sted du møder os. Det er alt, fra du besøger vores hjemmeside, kontakter os over telefonen, har brug for rådgivning om grøn fjernvarme og til du besøger én af vores genbrugspladser, til en sorteringsnak med vores genbrugsvejledere.

Derfor er vores løfte til dig og alle vores andre kunder, at:

 

Din tilfredshed med os er vigtig

Vi arbejder hele tiden på at give dig en endnu bedre oplevelse, når du er i kontakt med os. Derfor tager vi løbende temperaturen på din tilfredshed med os.

Sådan arbejder vi med kundetilfredshed

Stor kundetilfredshedsundersøgelse hvert andet år

Hvert andet år udsender vi en stor kundetilfredshedsundersøgelse til 5000 tilfældigt udvalgte kunder i hele vores forsyningsområde. Det gør vi for at få indblik i vores kunders oplevelse af vores service og ydelser.

Se resultaterne fra den seneste tilfredshedsundersøgelse her

Kontaktpunktsmålinger (en her-og-nu status)

Vi udsender løbende kontaktpunktsmålinger, der er en ‘her og nu’-måling på din tilfredshed med os. Vores kontaktpunktsmålinger fungerer som en tilfredshedsundersøgelse på et specifikt område, hvor du har været i kontakt med os. Vi sender blandt andet kontaktpunktsmålinger ud:

  • Når du besøger fors.dk
  • Efter du har været i telefonisk kontakt med vores kundecenter
  • Når du har været på vores genbrugspladser i Holbæk Kommune
  • Når vi har udført gravearbejde eller projekter i dit område

Arbejdet med kunderejser

Vi arbejder også løbende med kunderejser med det formål at forbedre din tilfredshed med os. En kunderejse består af de forskellige oplevelser og kontaktpunkter, du har, når du er i kontakt med os. Ved at forstå din kunderejse, får vi indsigt i dine oplevelser og dermed i, hvordan vi kan skabe en endnu bedre oplevelse for dig.

Strategi

Ren natur til kommende generationer. Sammen med dig.

Læs vores strategi

Vi hjælper dig videre

Har du brug for hjælp?

Kontakt os