Spring til indhold

Min side

Log ind i din selvbetjening. Her kan du blandt andet få et overblik over dit forbrug, se regninger, indberette aflæsninger og tilpasse din løsning.

Opret profil

Du skal oprette en profil, før du kan logge ind første gang. Til oprettelse af profil skal du bruge dit kundenummer og aktiveringskode.

Du finder begge oplysninger på en af de regninger, som du har modtaget fra Fors A/S.

Placering af kundenummer og aktiveringskode

Klik på Login-knappen og vælg Opret bruger på MitID-siden og følg derefter anvisningerne på skærmen.

Herefter kan du fremadrettet vælge at logge ind med enten MitID eller mailadresse og selvvalgt adgangskode.

OBS! Du kan ikke anvende cpr-nummer feltet til at logge ind.

Når du logger ind, registrerer vi dine personoplysninger. Læs mere om, hvordan vi behandler dine personoplysninger i vores privatlivspolitik.

Har du problemer med at logge ind? Hvis du ikke kan se muligheden for at logge ind via MitID, kan du prøve at rydde dit cache-lager i din browser og starte forfra. 

Spørgsmål og svar om 'Min side'

Hvorfor kan jeg ikke logge på med mit kundenummer og adgangskode mere?

Du skal oprette dig som bruger igen og lave din egen adgangskode. Samtidig skal du tilføje dit kundeforhold hos os – brug vedledningerne ovenfor.

Hvordan logger jeg på ‘Min side’?

Hvis det er første gang, du logger på (efter juni 2021), skal du benytte log på-guiden her. Har du været logget ind før, skal du bruge dit kundenummer og den personlige kode, du har oprettet.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en mail med en kode, så jeg kan aktivere min mailadresse?

Der kan gå nogle minutter, før du modtaget mailen. Tjek eventuelt dit spamfilter i din mailboks.

Hvor finder jeg mit kundenummer og aktiveringskode?

Det finder du på din regning fra os eller på Betalingsservice.

Hvad er en ”aktiveringskode”?

En aktiveringskode har tidligere heddet ”Adgangskode”. På din regning står den øverst i venstre hjørne.

Hvad gør jeg, når jeg blev afbrudt, da jeg forsøgte at logge ind og ikke får vist login-siden igen?

Du skal forsøge at rydde dit cache-lager i din browser og starte forfra.

Chrome:

  • Klik på de tre prikker øverst i din internetbrowser
  • Klik på ‘Flere værktøjer’
  • Klik på ‘Slet browserdata’
  • Marker kun ‘Billeder og filer der er gemt i cache’
  • Klik på ‘Ryd data’

Se guide til Chrome her.

Edge:

  • Klik på de tre prikker øverst i din internetbrowser
  • Klik på ‘Indstillinger’
  • Klik på ‘Persondata søgning og tjenester’
  • Klik på ‘Vælg, hvad der skal ryddes’
  • Markér kun ‘Cachelagrede billeder og filer’
  • Klik på ‘Ryd nu’

Se guide til Edge her.

Hvordan tilmelder jeg notifikationer om mit vandforbrug?

Når du er logget ind på min ‘Min side’ skal du gøre følgende:

  • Gå til ‘Forbrug og måler’ – under ‘Forbrugsnotifikationer’ skal du klikke på ‘blyant’
  • Aktivér radio knappen under ‘E-mail’
  • Gå til ‘Min profil’ under ‘Vedligehold dine elektroniske tilmeldinger’ og aktiver ‘Notifikationer for afvigelser i vandforbrug’

Vi hjælper dig videre

Smilende Fors medarbejder

Har du brug for hjælp?

Kontakt os