Spring til indhold

Kundeambassadør

Vi arbejder hele tiden på at give dig en endnu bedre oplevelse. Derfor lytter vi til dig, så vi kan blive klogere på, hvad der er en god oplevelse. Som kundeambassadør kan du få indflydelse på den løbende udvikling af vores forsyningsløsninger ved at fortælle os om dine oplevelser.

Spørgsmål og svar

Hvad kræver det at blive kundeambassadør?

Du skal bo i vores forsyningsområde. Det vil sige i kommunerne Holbæk, Lejre eller Roskilde. Herudover skal du et par gange om året have lyst til at deltage i forskellige aktiviteter som eksempelvis workshops, interviews, fokusgrupper, test af løsninger eller spørgeskemaundersøgelser.

Hvor ofte skal jeg deltage?

Den enkelte aktivitet afgør, hvilke ambassadører vi har brug for. Vi vil ofte få brug for forskellige kundeprofiler for at opnå et bredt syn på emnet. Vi bruger derfor informationerne i tilmeldingen til at udvælge deltagerne fra gang til gang. Bliver du udvalgt, vil vi kontakte dig pr. mail eller telefon og høre, om du har lyst til og mulighed for at deltage i det pågældende arrangement. Har du ikke mulighed, kontakter vi en anden. Vi kan ikke på forhånd sige noget præcist om hvor ofte, vi vil kontakte dig som ambassadør. Men vi vil nok højst kontakte dig 2-3 gange om året.

Hvorfor skal jeg melde mig som kundeambassadør?

Som ambassadør får du en unik mulighed for at sætte dit præg på den oplevelse, vi giver dig og vores andre kunder. Aktiviteterne kan som nævnt omhandle workshops, interviews eller spørgeundersøgelser inden for emner som f.eks. håndtering af stigende regnvandsmængder, vores kommunikation, affaldshåndtering, vandkvalitet eller andre emner, som er med til at påvirke din og mange af vores 190.000 kunders dagligdag.

Vær med

Fingre med glade ansigter

Tilmeld dig som kundeambassadør

Tilmeld dig