Spring til indhold

Har du brug for at klage?

Vi sidder klar til at hjælpe dig, hvis du har haft en dårlig oplevelse i forbindelse med din kontakt til Fors A/S

Du kan udfylde vores klageformular ved at klikke på knappen nedenfor

Sådan behandler vi din klage

På billedet kan du se, hvordan forløbet ser ud for din klage – fra start til slut.

 

  1. Vi modtager din klage
  2. Vi undersøger og orienterer os grundigt om din sag
  3. Vi behandler din klage inden for fem arbejdsdage
  4. Du får svar på din klage
  5. Vi bruger dine input til at optimere vores service

Når du skriver til os, er det vigtigt at du gør opmærksom på at din henvendelse er en klage.

Du er også velkommen til at sende din henvendelse med posten. Skriv til:

Fors A/S
Tåstrup Møllevej 5
4300 Holbæk

 

Ønsker du at klage over afgørelsen af en sag, du har modtaget svar på?

Er du ikke tilfreds med vores afgørelse af din klage – så kan du klage til:

Nævnenes Hus
Center for Klageløsning
Toldboden 2
8800 Viborg
Nævnenes Hus

 

 

 

Oftest stillede spørgsmål om klager

Kan jeg give min klage mundtligt over telefonen?

Din klage skal sendes skriftligt til os. Det kan du gøre ved at udfylde vores klageformular  eller ved at sende din henvendelse med posten.

Ønsker du at sende din henvendelse med posten, kan du skrive til:

Fors A/S
Tåstrup Møllevej 5
4300 Holbæk

Når du skriver til os, er det vigtigt at du gør opmærksom på at din henvendelse er en klage.

Hvornår kan jeg forvente svar på min klage?

Vi behandler din klage inden for fem arbejdsdage, hvor du også vil modtage et svar fra os.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er enig i Fors A/S afgørelse af min klage?

Er du ikke tilfreds med vores afgørelse af din klage – så kan du henvende dig til:

Nævnenes Hus
Center for Klageløsning
Toldboden 2
8800 Viborg
Nævnenes Hus