Spring til indhold

Hold dig orienteret om vores drift under corona-situationen. Læs mere

Drift under coronakrise

Hold dig opdateret på vores drift under situationen med coronavirus.

Vi bakker selvfølgelig op om statsministerens opfordring til, at alle, der kan blive hjemme, skal blive hjemme i forbindelse med at bremse smitte af coronavirus.

Du kan regne med, at vi – som altid – gør vores allerbedste for, at du er velforsynet. Derfor følger vi en beredskabsplan, der sikrer, at alle stadig bliver forsynet med både vand og varme og får hentet affald og håndteret spildevand på trods af den alvorlige situation i Danmark.

Du kan stadig kontakte os på alle hverdage på 70 20 20 66 eller fors@fors.dk. Vores administrative medarbejdere arbejder hjemmefra, men kan sagtens hjælpe dig alligevel – både på telefon og mail. Hvis du har brug for akut hjælp inden for vand, varme eller spildevand kan du hele døgnet rundt ringe på 70 20 20 66, hvor vi har vagt på telefonen uden for åbningstid.

Oftest stillede spørgsmål og svar lige nu

Får jeg hentet affald, som jeg plejer?

Du får hentet affald ved din husstand, som du plejer.

Er genbrugspladserne åbne?

Alle genbrugspladser med undtagelse af Jernløse Genbrugsplads kører med almindelige åbningstider.

Jernløse Genbrugsplads: Mandag-fredag kl. 10-17 og lørdag-søndag kl. 9-16

 

Holbæk Jernløse* Tornved Tølløse
Mandag 7-17 10-17 Lukket 10-17
Tirsdag 7-17 10-17 10-17 Lukket
Onsdag 7-17 10-17 Lukket 10-17
Torsdag 7-17 10-17 10-17 Lukket
Fredag 7-17 10-17 Lukket Lukket
Lørdag 9-16  9-16 9-16 9-16
Søndag 9-16  9-16 9-16 Lukket

*Jernløse Selvbetjeningsplads er ubemandet, så du skal være oprettet som bruger for at komme ind. Opret dig som bruger her.

Orø Genbrugsplads

1. apr. – 31. okt. 1. nov. – 31. mar.
Mandag  Lukket Lukket
Tirsdag Lukket Lukket
Onsdag 13– 15.30 Lukket
Torsdag Lukket Lukket
Fredag Lukket Lukket
Lørdag 9 –13 10 – 12
Søndag Lukket Lukket

Hvad gør jeg, hvis jeg pludselig ikke har vand og varme?

Du kan – som altid – ringe til os døgnet rundt på 70 20 20 66, hvis du har akut brug for hjælp inden for vand, varme og spildevand. Vi har forberedt os med et beredskab, så driften af vand, varme og spildevand fortsat kan holdes kørende.

Hvad gør jeg, hvis jeg har spørgsmål til min regning?

Hvis du har spørgsmål til din regning, kan du kontakte os på 70 20 2066 eller fors@fors.dk, hvor vi har fuld bemanding til at hjælpe dig.

Får jeg tømt min spildevandstank efter planen?

Som situationen er lige nu, får du tømt din spildevandstank efter planen.

Fortsætter arbejdet på anlægsprojekter og byggepladser?

Som udgangspunkt forventer vi, at arbejdet på vores byggepladser og anlæg fortsætter. Dog under hensyntagen til de anbefalinger og påbud, der kommer fra myndighederne.

Læs mere information.

Hvad gør I for at sikre den fortsatte drift?

En særlig plan sikrer, at alle stadig bliver forsynet med både vand og varme og får hentet affald og håndteret spildevand på trods af den alvorlige situation i Danmark.

Alle medarbejdere, der indgår i beredskabet, er fysisk opdelt i geografiske zoner enten alene eller i mindre grupper, der hele tiden er de samme, så en eventuel smitte ikke spreder sig blandt den samlede medarbejdergruppe.

Affaldet i Holbæk Kommune bliver stadig hentet hos kunderne som normalt, men genbrugspladserne er midlertidigt lukkede efter myndighedernes anbefaling.

Anlægsprojekterne fortsætter i – dog med særlige forholdsregler. Det betyder blandt andet, at der ikke er fysiske byggemøder, og at medarbejderne bliver på den byggeplads, de er tilknyttet.

Du kan fortsat ringe eller skrive til os på alle hverdage, da alle vores administrative medarbejdere arbejder hjemmefra.