Regler og klagevejledning

Del via:

Regulativ for Holbæk Vand (PDF)

Regulativ for Lejre Vand (PDF)

Regulativ for Roskilde Vand (PDF)

Klagemuligheder

​​Hvis du ikke er tilfreds med vores services eller levering, har du forskellige muligheder for at klage.

​I første omgang kan du henvende dig til vores kundeservice på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Ofte er der nemlig tale om en fejl eller misforståelse, som kan opklares via dialog. ​

Hvis du ikke er tilfreds med vores svar på din klage, kan du klage til:

​Konkurrence – og Forbrugerstyrelsen Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby

Du kan indsende klagen på www.forbrug.dk, hvor du også kan se, hvad det koster at indsende en klage.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen vil forsøge at mægle i sagen. Lykkes det ikke, kan du herefter klage til Forbrugerklagenævnet. Det koster et klagegebyr på kr. 400, som vil blive tilbagebetalt hvis du får medhold.

Hvis du bor i et andet EU-land, kan du klage gennem EU-kommissionens onlineplatform.