Spring til indhold

Din tilfredshed med os er vigtig

Vi arbejder hele tiden på at give dig en endnu bedre oplevelse, når du er i kontakt med os. Derfor tager vi løbende temperaturen på din tilfredshed med os.

Hvert andet år udsender vi en stor kundetilfredshedsundersøgelse til 5000 tilfældigt udvalgte kunder i hele vores forsyningsområde. Det gør vi for at få et indblik i vores kunders oplevelse af vores service og ydelser. Vi har netop fået resultaterne for tilfredshedsundersøgelsen for 2022, og vi er i fuld gang med at bearbejde resultaterne. I mellemtiden kan du se resultaterne for tilfredshedsundersøgelsen for 2020 i videoen forneden.

Selv om tilfredsheden er høj på de fleste områder, så vil vi gerne være endnu bedre, og vi vil gerne give dig en endnu bedre oplevelse med os. Derfor fortsætter vi arbejdet med fokus på at skabe de gode kundeoplevelser.

Få et indblik i undersøgelsen for 2020 og de væsentligste resultater i denne video

Spørgsmål og svar

Hvornår bliver den næste store kundetilfredshedsundersøgelse sendt ud?

Vi udsender den næste store kundetilfredshedsundersøgelse d. 22. september 2022 via e-Boks. Har du modtaget vores spørgeskema, så hjælp os med at blive endnu bedre, ved at besvare undersøgelsen.

Hvor mange deltog i undersøgelsen for 2020?

Ud af de 5000 kunder, der blev inviteret til at deltage pr. SMS, så besvarede 1077 kunder undersøgelsen. Det giver en svarprocent på 21 %.

Er svarprocenten for undersøgelsen repræsentativ?

Kundetilfredshedsundersøgelsens svarprocent skal gerne ligge mellem 20-30 %. Højere er selvfølgelig bedre, men inden for intervallet er undersøgelsens resultater af brugbar kvalitet.

Hvad bruger I undersøgelsen til?

Kundetilfredshedsundersøgelsen bruges til at få et indblik i vores kunders oplevelse af vores service og ydelser.

Resultaterne bruger vi til at at få et indblik i, hvilke områder vi skal have fokus på for at skabe endnu bedre kundeoplevelser for dig og vores andre kunder.

Hvordan arbejder I ellers med kundetilfredshed?

Udover den store kundetilfredshedsundersøgelse, som bliver udsendt hvert andet år, arbejder vi også med kundetilfredshed på andre måder.

Kontaktpunktsmålinger (en her-og-nu status)
Vi udsender løbende kontaktpunktsmålinger, der er en ‘her og nu’-måling på din tilfredshed med os. Vores kontaktpunktsmålinger fungerer som en tilfredshedsundersøgelse på et specifikt område, hvor du har været i kontakt med os. Vi sender blandt andet kontaktpunktsmålinger ud:

  • Når du besøger fors.dk
  • Efter du har været i telefonisk kontakt med vores kundecenter
  • Når du har været på vores genbrugspladser i Holbæk Kommune
  • Når vi har udført gravearbejde eller projekter i dit område

Arbejdet med kunderejser
Vi arbejder også løbende med kunderejser med det formål at forbedre din tilfredshed med os. En kunderejse består af de forskellige oplevelser og kontaktpunkter, du har, når du er i kontakt med os. Ved at forstå din kunderejse, får vi indsigt i dine oplevelser og dermed i, hvordan vi kan skabe en endnu bedre oplevelse for dig.